انواع گردو پوست کن درجه یک در بازار

انواع گردو پوست کن، در هر آشپزخانه ای علاوه بر لوازم ریز، مانند: انواع پوست کن وجود دارد که هر کدام بسته به نوع خود دارای کاربردهای زیادی می باشند.استفاده از این لوازم در آشپزخانه بسیار ساده و راحت می باشد که برای پوست کندن انواع صیفی جات در آشپزخانه علاوه بر چاقو می توان از آن استفاده کرد.این نوع از محصولات عمده دارای مزیت های خاصی می باشند که  استفاده از این نوع محصولات باعث می شود سرعت در کار بالا رود و نیز از لحاظ کاربردی نسبت به چاقو و کاردهای تیز دیگر خطر کمتری دارند.

انواع گردو پوست کن درجه یک در بازار

شرکت فروش دستگاه پوست کن گردو

شرکت فروش دستگاه پوست کن گردو

امروزه در بازارهای داخلی برندها و شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت دارند و برای موارد صنعتی، رستورانی و خانگی می توان بهترین دستگاه پوست کن میوه جات را با در نظر گرفتن نوع نیاز آنها، سفارش داده و خریداری نمود. همچنین هر دستگاه علاوه بر مزیت ها و کارآیی هایی که دارد با در نظر گرفتن نام برند، با نرخ های متفاوتی در لیست قیمت دستگاه پوست کن میوه جات ارائه می گردند. برای خرید انواع دستگاه های پوست گیر میوه، سیب زمینی، سیر، پیاز، گردو و مواردی از این قبیل را می توان از طریق سایت های اینترنتی به صورت حضوری و مستقیم با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده خریداری نمود.

این محصولات عمده در بازار با کارایی مناسب ارائه می شوند که خریداران آنها را با قیمت مناسب خریداری می نمایند.قیمت این نوع دستگاه گردو پوست کن بسته به ابعاد و ظرفیت هر دستگاه متفاوت می باشد.امروزه ارائه  انواع دستگاه پوست کن در شهرهای مختلف راه را برای تولید کنندگان محصولات خشکباری، مانند میوه جات و سبزی خشک و یا گردو هموار کرده است.دستگاه پوست کن سیر و دستگاه پوست کن پرتقال از جمله ی مواردی هستند که برای مصارف خانگی یا صنعتی در ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند و با در نظر گرفتن شرایط مصرف کننده می توان مناسب ترین قیمت را برای خرید این دستگاه ها انتخاب نمود.

در ایران، مراکز و نمایندگی های انحصاری زیادی وجود دارند که این محصولات عمده را با تولید بهتر و با کیفیت در شهرهای مختلف، مانند: تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کاشان و دیگر شهرها ارائه دهد و آنها را با قیمت مناسب به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای خرید این نوع محصولات باید در نوع برند آن دقت کافی داشت. همچنین نشانه هایی که بر روی دستگاه قرار دارند مانند: مهر استاندارد، تاریخ تولید، پروانه ساخت، پروانه بهداشتی به خریداران امکان اطمینان کامل و تولید با کیفیت عالی از این نوع دستگاه را می دهد.

مرغوب ترین انواع گردو پوست کن

ایران، به عنوان بهترین و با کیفیت ترین کشور تولید کننده در انواع و اقسام ماشین آلات کشاورزی توانسته با توسعه و پیشرفت این دستگاه ها و استفاده از مهندسان و متخصصان در عرصه تولیدات کشاورزی و صنعتی و همچنین استفاده از نیروی انسانی ماهر این محصولات را گسترش داده  و در سراسر کشور عرضه نماید که از این محصولات عمده و با کیفیت به کشورهای خارجی نیز صادر می شود.

کشور ترکیه، نیز یکی از مهمترین کشورهای خاورمیانه محسوب می شود که در تولید محصولات صنعتی و کشاورزی از پرطرفدار ترین پوست کن های گردو می باشد که از شهرت بالایی برخوردار بوده و توانسته مدل نیمه صنعتی را با کیفیت عالی بر اساس کاهش هزینه های کارگری و کاهش زمان پوست کنی گسترش و تولید نماید. تولید این محصول توسط کشور ترکیه طوری طراحی شده که از شکستن گردو جلوگیری می کند و مانع تلخ شدن مغز گردو می شود.

دستگاه پوست کن مرغوب، در یکی از شهرهای مهم ایران مانند همدان ساخته و تولید می شود که از شهرت جهانی بالایی برخوردار می باشد و می تواند کمک بزرگی به اقتصاد کشور و همچنین کاهش هزینه های تولید با کیفیت و سرعت عمل بالا را گسترش و توسعه بخشد. 

از این نمونه از محصولات علاوه بر پوست گرفتن در کارهای دیگری مانند : تهیه شکلات رنده شده می توان استفاده کرد. انواع پوست کن ها دارای مدل های مختلفی می باشند که در شکل های متنوع دیده می شوند و هر کدام به طور جداگانه دارای کاربردهای زیادی می باشند. این نوع محصولات به چند صورت کار می کنند که به صورت، برقی، مکانیکی، الکتریکی می باشند.

طراحی و ساخت دستگاه پوست‌ کن گردو

طراحی و ساخت دستگاه پوست‌ کن گردو

دستگاه های پوست کن گردو، یکی از ابزارآلات اساسی کشاورزان و باغداران گردو می باشد که این دستگاه ها علاوه بر مکانیزم های مختلف و طرح و رنگ های مختلف دارای ابعاد خاصی می باشند که باعث می شوند که گردو از پوست خود جدا شود. این مکانیزم که بر روی دستگاه گردو پوست کن نصب شده از نوع رنده ای می باشد که رنده های نصب شده در ته این دستگاه باعث کنده شدن پوست گردو و انتقال آن به بیرون می شود و همچنین این رنده ها سبب نرم شدن پوست گردو و نیز باعث سرعت در عمل پوست گیری می شود.

یکی از مزیت های مهم دستگاه پوست کن گردو شست و شوی همزمان این دستگاه می باشد که سبب می شود تا علاوه بر جلوگیری از سبز شدن پوست و مغز گردو تفاله های گردو نیز به بیرون از دستگاه منتقل شود.

دستگاه پوست کن گردو در بازار

دستگاه پوست کن گردو در بازار، این دستگاه قادر است در مدت زمان بسیار اندکی حجم بالایی از گردوهای سبز را پوست کنده و تمیز کند که کندن فوری پوست سبز و خشک سازی گردو جزو نخستین و مهمترین مراحل تولید بعد از برداشت گردو محسوب می شود. این دستگاه بخاطر راندمان کاری که دارد از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر بوده و کشاورزان می‎توانند درآمد خوبی با استفاده از این دستگاه داشته باشند. کار با پوست کن گردو  بسیار آسان بوده و اصلا پیچیدگی ندارد .

صرفا کافی است تا گردوها را در مقدار دلخواه درون محفظه دستگاه جمع آوری کنید تا شروع به پوست کندن و تمیزکاری آنها کند. و عملیات پوست کنی در این دستگاه با سرعت بالایی انجام می پذیرد. ماده ای در پوست سبز گردو وجود دارد که در تماس با هوا اکسیده می شود و همین امر باعث می شود که پوست گردو سیاه شود و رنگ مغز آن به رنگ سفید مایل به زرد و حتی قهوه ای روشن تغییر یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما