مرکز فروش پوست کن گردو بصورت عمده

آیا در بازار به دنبال یک مرکز فروش پوست کن گردو بصورت عمده هستید؟ آیا می خواهید این محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب پیدا کنید؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود تا انتهای این متن، با ما همراه باشید و آن را با دقت مطالعه نمایید.

مرکز فروش پوست کن گردو بصورت عمده

اطلاعاتی درباره دستگاه پوست کن گردو

اطلاعاتی درباره دستگاه پوست کن گردو مغزهای روغنی یکی از مهم ترین مواد غذایی جهت تغذیه سالم به حساب می آیند. اما تهیه این مغزها به صورت صحیح نیز اهمیت زیادی دارد. مثلا مغز گردو یکی از پرمصرف ترین انواع مغزهای روغنی می باشد.

برای تهیه آن ابتدا گردوهای سبز در فصل برداشت محصول چیده می شوند. سپس پوست سبز روی آنها باید با دقت برداشته شود و گردوها برای مدتی در فضای آزاد باقی بمانند تا پوسته سفید رنگ و تازه روی آنها اندکی خشک شود. زمانی که این پوسته سفید رنگ به تدریج خشک شده و به میوه اصلی می چسبد، مغزهای گردو آماده استفاده در خشکبارها می باشند.

اما نکته مهم اینجاست که برداشت این پوسته سبز از روی گردوی تازه کار آسانی نیست و بسیار سخت و زمانبر می باشد. اگر تا به حال سعی در کندن پوست یک گردوی سبز داشته اید قطعا به دشواری این کار واقف هستید.

حال تصور کنید بخواهید این کار را در مورد حجم بالایی از گردوهای چیده شده از درخت انجام دهید! اینجاست که دستگاه پوست کن گردو به کمک شما می آید و کار را برای شما ساده می کند.

از این دستگاه دو نمونه خانگی و صنعتی در بازار موجود می باشد. نوع خانگی آن کوچک تر بوده و برای برآوردن نیازهای خانگی ساخته شده است. اما نمونه صنعتی آن از کیفیت، کارآیی، ظرفیت و قدرت بسیار بالاتری برخوردار است.

شاید به جرات بتوان گفت در نمونه های صنعتی، کیفیت قطعات و قدرت موتور دستگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا دستگاه باید قادر باشد حجم زیادی از گردوها را در زمان معینی پوست گیری کند. همچنین قطعات باید آنقدر مقاوم باشند که در برابر ضربات مداوم که بر پوسته سخت گردوها وارد می کنند هیچگونه آسیبی نبینند.

در نمونه های پیشرفته، دستگاه به صورت اتوماتیک گردوها را پس از پوست گیری شستشو می نماید و آنها را برای بیرون آوردن مغز گردو آماده می نماید.

قابل ذکر است که شیرابه تلخ درون پوست گردو که همان ماده آفلاتوکسین می باشد نباید به درون گردو نفوذ کند زیرا علاوه بر اینکه مغزها سیاه رنگ می شوند، مزه تلخ آنها از کیفیت نهایی محصول به شدت می کاهد.

مرکز تولید انواع پوست کن گردو

به طور کلی چندین شرکت معتبر در کشور به تولید انواع پوست کن گردو مشغول می باشند. این شرکت ها برندهای معتبری را از این نمونه دستگاه تولید می کنند که بسیار کیفیت بالایی دارند.

هم اکنون تولید کنندگان داخلی این دستگاه، با استفاده از به روزترین استانداردهای جهانی دنیا به ساخت و تولید انبوه این محصول اقدام می کنند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب این کالای ایرانی در بازار مصرف سبب شده تا علاوه بر تامین نیاز مشتریان داخلی، نیاز بازارهای جهانی نیز برآورده شده و به کشورهای دیگر نیز صادر شود.

سالانه بیش از 450 دستگاه در برندهای مختلف در 24 استان کشور تولید می شود. با توجه به اطلاع رسانی وسیعی که در خصوص تولید، کیفیت و شرایط فروش انواع مختلف این دستگاه در سایت ها و مراکز اینترنتی انجام می شود متقاضیان می توانند پس از تحقیقات لازم خرید خود را انجام دهند.

برای آشنایی با این مراکز، کافی است که در اینترنت جستجو کرده و سایت های فعال در این زمینه را بیابید. حین جستجو مشاهده می کنید که مراکز و فروشگاه های زیادی به فروش اینترنتی این محصول پرداخته اند. شما می توانید ضمن تماس با این سایت های معتبر، از مشاوره و راهنمایی کارشناسان مجرب در این زمینه استفاده کنید.

همچنین می توانید تصویر انواع خانگی و صنعتی این دستگاه را مشاهده نموده و از قیمت به روز این محصولات باخبر شوید.

جدیدترین مدلهای پوست کن گردو

جدیدترین مدلهای پوست کن گردوهمانگونه که اشاره کردیم دستگاه پوست کن گردو می تواند سبب سرعت عمل در امر کندن پوست گردو شده و کیفیت محصول نهایی را بهبود می بخشد. زیرا کندن پوست به روش سنتی مغزهای گردو را سیاه و تلخ می کند.

این محصول پرکاربرد امروزه در مدل ها و طرح های مختلفی به بازار عرضه می شود. مدل جدید دستگاه پوست کن گردو در مدل های گیربکسی و ایستاده وارد بازار مصرف شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. در مدل جدید جنس بدنه دستگاه تمام استیل می باشد که در برابر زنگ زدگی نیز مقاومت بسیار زیادی دارد. 

خرید پوست کن گردو مرغوب

برای خرید پوست کن گردو از نوع مرغوب و درجه یک ابتدا باید با این دستگاه آشنایی کامل داشته باشیم و بدانیم چه عواملی در مرغوبیت این دستگاه نقش مهمی دارند. کیفیت درجه یک دستگاه پوست کن گردو به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ترین آنها عبارتند از:

  1. بهره مندی از تکنولوژی و مکانیزاسیون بالا در ساخت دستگاه
  2. مقاومت بالای محفظه بیرونی دستگاه
  3. دارای موتور قدرتمندی باشد که بتواند در ساعت حجم بالایی گردو را پوست گیری نموده و داغ نشود.
  4. دارای تاییدیه از مرکز تست ماشین آلات کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی باشد
  5. دستگاه دارای گارانتی و ضمانت کالا باشد
  6. شستشوی گردوها به گونه ای انجام شود که هیچ گونه آسیب و ترک خوردگی در آنها ایجاد نشود. زیرا این امر سبب نفوذ آب به درون گردوها می شود.

اگر قصد خرید پوست کن گردو با کیفیت درجه یک را دارید به مراکز و فروشگاه های اینترنتی مراجعه نموده و پس از دریافت مشاوره های لازم، نسبت به خرید خود اقدام نمایید.

البته باید توجه کنید که خرید یک دستگاه مرغوب و باکیفیت پایان کار خرید شما نیست. مواظبت از آن نیز بسیار دارای اهمیت است.

برای مواظبت صحیح از پوست کن گردو باید مراقب باشیم که موتور دستگاه به هیچ عنوان در تماس مستقیم با آب قرار نگیرد. این امر سبب سوختن موتور و در نهایت از کار افتادن آن می شود.

پس از هر بار استفاده پره های دستگاه باید تمیز شده و ضایعات باقی مانده در میان آنها کاملا پاک شوند. همچنین لوله خروج پوست های کنده شده باید از هرگونه ماده زاید خالی شوند تا در عملکرد بعدی شما را دچار مشکل گرفتگی لوله ها ننماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما