تولید کننده انواع مغز کن گردو با بهترین کیفیت

گردو، از میوه های خوش طعم، پرخاصیت است که در بین ایرانیان پرطرفدار می باشد. با این وجود، سفت بودن پوست گردو و دسترسی به مغز آن، خوردن آن را کمی دشوار می کند. به همین دلیل، تولیدی ها و فروشنده های متعدّدی در بازار  به فروش انواع مغز کن گردو می پردازند. اگر نیاز به خرید مغز کن گردو دارید میتوانیدبه مرکز خرید آن رجوع کنید.

تولید کننده انواع مغز کن گردو با بهترین کیفیت

راهنمای خرید مغز کن گردو از تولیدی

راهنمای خرید مغز کن گردو از تولیدی گردوهای موجود در ایران، از نظر میزان استحکام پوست (منظور پوست چوبی است نه پوست سبز)، به دو دسته کلی کاغذی و سوزنی تقسیم می شوند. ویژگی بارز گردو های کاغذی، مقاومت کمتر پوست، در برابر ضربه و کم تر بودن میزان روغن گردوی موجود در آن است. گردوی سوزنی اما، متفاوت با گردوی کاغذی، پوست سفت و  و روغن زیادی دارد. برای تشخیص این دو از هم بد نیست بدانید که گردوهای سوزنی معمولاٌ بیضوی شکل و گردوهای کاغذی گرد می باشند.

 با وجود این که گردوهای کاغذی پوستی با مقاومت کم تر دارند، ولی شکستن همان گردو نیز ممکن است برای خیلی افراد مشکل  باشد. برای حل این مشکل، تولید کننده های زیادی به  تولید و فروش مغز کن گردو، در انواع فنری، برقی و دستی می پردازند.

 اگر شما، صرفاٌ برای رفع نیاز روزانه، و خوردن چند گردو در روز، احساس می کنید که به مغز کن نیاز دارید، به شما پیشنهاد می شود که مغز کن گردوی دستی بخرید. مدل های فنری و برقی دستگاه مغز کن،در صورتی به شما پیشنهاد می شود که حجم میزان گردوی شما زیاد باشد. دستگاه فنری، دستگاهی مکانیکی می باشد استفاده کنید.

دستگاه برقی حجم بیشتری از گردو را برای شما مغز می کند. علاوه بر این، برای کار با آن کار خاصی نیاز نیست انجام دهید؛ برای کار با این دستگاه، فقط کافی است که گردوها را در دستگاه قرار دهید و و با زدن دکمه، گردوها به طور خودکار توسط دستگاه، مغز می شوند.

قیمت مغز کن گردو، با توجه به دستی، برقی و یا فنری بودن متفاوت است ارزانترین مغز گردون کن، نوع دستی آن می باشد و نوع برقی، گرانترین آن است. البته، عواملی نظیر شهرت تولید کننده و معتبر بودن فروشگاه محل فروش مغزکن  نیز می توانند در قیمت آن موثر باشند.

در کنار عوامل یاد شده، یک عامل دیگر نیز در قیمت این دستگاه، که به آن گردو شکن نیز می گویند، موثر است. خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده، باعث حذف واسطه ها می شود که باعث می شود قیمت دستگاه خریداری شده در قیاس با بازار، به مراتب برای شما ارزان تر تمام شود. با خرید از تولیدی های معتبر انواع دستگاه گردوشکن، از اصالت دستگاه خریداری شده نیز مطمئن می شوید.

اگر قصد مغز کردن گردو  به میزان زیاد دارید، صرف نظر از تفاوت قیمت، نوع برقی از نوع فنری و دستی  آن، مناسب تر به نظر میرسد.

مشخصات مغز کن گردو اصل

دستگاه های  مغز کن یا همان گردو شکن در کنار مدل های متفاوت، کیفیت کار متفاوتی دارند، بعضی از این دستگاه ها، با دقّت بالایی گردو را شکسته و مغز گردو را سالم و کامل در می آورند. اما بعضی دیگر ممکن است بخش هایی  از مغز را ضایع کنند یا در اثر فشار بیش از حد به گردوها، همه یا تعدادی از آن ها را به گونه ای له کنند، که قابل استفاده نباشند.

برای اجتناب از این موضوع، مخصوصاٌ  در هنگام خرید دستگاه های گردو شکن برقی، باید نکاتی را رعایت کنید. یکی از این نکات، توجه به برند دستگاه می باشد، زیرا بر حسب تجربه، ثابت شده است که کالا های تولید شده در برندهای معتبر، از کیفیّت بالاتری در تناسب با سایر کالاها دارند.

از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کنید، مشخصات مغز کن گردو، می باشد و این که آن را برای چه هدفی می خواهید خریداری نمائید. گردو شکن های دستی در استفاده در  تعداد کم مناسبتر از سایر گردو شکن های هستند. زیرا در حالی که فضای کمی می گیرند و کار با آن ها نیز راحت تر است؛ از قیمت مناسب تری نیز بر خودارند.

اگر میزان گردوی که می خواهید مغز کنید بیشتر ازحجم روزانه است، امٌا میزان آن خیلی زیاد نیست، استفاده از دستگاه های فنری مناسب تر است و اگر حاضر به هزینه کردن باشید، بهترین انتخاب دستگاه های برقی می توانند باشند.

اگر حجم گردوهایتان بسیار زیاد است و قصد دارید خود تاجر کالای خود در داخل کشور و حتی خارج از آن باشید، به شما توصیه میکنیم که به سراغ تهیّه دستگاه های بزرگتر، پیشرفته تر و اتوماتیک بروید. 

از ویژگی های این دستگاه ها این است که قابلیّت مغز کردن گردو به وسیله آنها، بسیار بیشتر از دستگاه های کوچک تر است به گونه ای که قابلیّت برخی از این دستگاه ها را در استخراج گردو، تا یک تن در روز، برآورد کرده اند. از دیگر ویژگی هایی که می توان برای این دستگاه ها ذکر کرد، دقّت در فرایند ساختن آن ها، می باشد. کیفیت بالای ساخت در دستگاه گردو شکن مرغوب، باعث می شود که این دستگاه ها امکان این را داشته باشند، که میزان گردوی تلف شده توسّط آن ها به حدّاقلّ میزان ممکن کاهش یابد.

آخرین قیمت مغز کن گردو در بازار

آخرین قیمت مغز کن گردو در بازارمغز کن ها، دارای قیمت متفاوتی در بازار می باشند. این تفاوت به سایز، مدل، جنس، کیفیّت ساخت، مارک سازنده و غیره وابسته می باشد. اگر بخواهیم نمایی نزولی از قیمت انواع دستگاه گردو شکن ارائه دهیم، در راس نمودار انواع دستگاه های بزرگ نیمه اتوماتیک و اتوماتیک را می توان قرار داد.

دستگاه های کوچک اتومات و نیمه اتومات برقی پس از این دستگاه های بزرگ قرار می گیرند. بعد ازآن، انواع گردو شکن فنری را می توان جای داد. نازل ترین بخش نمودار جایگاه گردوشکنهای خانگی می باشد که برای استفاده از آن ها از نیروی دست استفاده می شود.

برای اطّلاع دقیق از آخرین قیمت مغزکن گردو در بازار، به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید.

مراکز فروش عمده مغز کن گردو در تهران

می توان گفت، تهران، به خاطر موقعیّت خاصّ خود در ایران، تقریباٌ در همه ی کالا هایی که عرضه می شود، بازار اوّل فروش عمده  را دارد. این در حالی است که در قالب این کالاها، تهران یا  تولید کننده نیست و یا تنها تولید کننده آن کالا نمی باشد.

دستگاه مغز کن گردو از آن دسته از کالاهائی است که علاوه بر تهران در برخی شهر های  دیگر نیز تولید می شود؛ با این وجود، می توان بازار تهران را مهم ترین مرکز عرضه و فروش  عمده  این دستگاه دانست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما