خرید ارزان دستگاه مغز کن گردو

دستگاه مغز کن گردو در نمونه و برندهای مختلفی وجود دارد که دستگاه های حرفه ای و صنعتی بیشترین طرفدار را دارا هستند. این دستگاه ها به راحتی در بازارها به روش انلاین و حضوری قابل خریداری هستند. شما میتوانید با انتخاب یک برند خوب بهترین مغز گردو را با بهتربن کیفیت بدست بیاورید. همانطور که میدانید مغز گردو از فواید بسیار زیادی برخوردار است که این دستگاه سهولت استفاده ان را فراهم کرده است. بهترین ها را از ما بخواهید. 

خرید ارزان دستگاه مغز کن گردو

مشخصات دستگاه مغز کن گردو با کیفیت

مشخصات دستگاه مغز کن گردو با کیفیتاین نوع دستگاه مغز کن گردو مرغوب خیلی اسان پوست گردو را شکسته و سرعت بسیار بالایی دارا می باشد شما میتوانید مقدار بسیار زیادی گردو را در زمان بسیار کمی بشکنید و مغزی سالم و با کیفیت تحویل بگیرید. شما مشتریان محترم میتوانید برای شکستن انواع گردو از این دستگاها استفاده کنید. این دستگاه از بهترین نوع قطعات در کارخانه ها تهیه شده تا ارامش خاطر شما مشتریان عزیز را به ارمغان بیاورد همانطور که میدانید انواع مختلفی از این نوع دستگاه در بازار و به صورت انلاین قابل فروش است که ما با بهترین قیمت و بهترین کیفیت این محصول را در اختیار شما می گذاریم. 

ظرفیت هر دستگاه بسته به مقدار لازم مغز گردو متفاوت است و قیمت این نوع دستگاه ها با هم فرق دارد. دستگاه گردو شکن برقی نمونه ای بسیار با کیفیت برای شکستن گردو می باشد. 

تولیدی های زیادی در کشور در حال ساخت این دستگاه می باشند. اذر بایجان و همدان از جمله متقاضیان خرید این دستگاه با ارزش برای خشک کردن خشکبار همانند مغز گردو می باشند. 

تمامی این دستگاه های دستی، تمام اتومات،و نیمه اتوماتیک دارای گارانتی می باشند. استفاده از این دستگاه ها بسیار اسان بوده و قیمت هر کدام با هم متفاوت است. این دستگاهای با کیفیت اولین بار توسط دانشگاه در شهرکرد طراحی شد

گردو پس از قرار گرفتن در دستگاه مغزش جدا شده و در سه سطح کیفیت عالی، خوب، و متوسط دریافت می شود و قابل ارایه در خشکبار و صادرات است. امیدواریم از این دستگاه با ارزش نهایت استفاده را ببرید و کسب و کاری بسیار پر رونق داشته باشید لازم به ذکر است که این دستگاه را با بهترین کیفیت و سطح کیفی از ما بخرید و گارانتی استفاده از دستگاه را داشته باشید 

این نوع دستگاه برای تمامی میوه هایی که پوست سفت و محکمی دارند استفاده می شود. 

همانطور که می دانید گردو از فواید بسیار زیادی برخوردار است از جمله کاهش بیماری های قلبی، جلوگیری از سرطان، برای بالا رفتن عملکرد مغز، و در سلامتی پوست و مو و زیبایی اثرات بسیار بالایی دارد و دارای ویتامین های، B6، مس، اسید فولیک، ویتامین E، فسفر، منگنز، و… می باشد و در شامپوها برای سلامت و براقی مو مورد استفاده قرار می گیرد گردو برای سیستم ایمنی بدن بسیار عالی است. این محصول با ارزش برای در امان ماندن از سرطان سینه معجزه میکند. و همینطور برای جلوگیری از چروک شدن صورت عالی است. 

راه های خرید دستگاه مغز کن گردو

 همانطور که میدانید گردو این مواد مغذی بی نظیر از محصولات کشاورزی کشورمان ایران است که تحت عنوان محصول صادراتی کشور می باشد. از انجایی که شکستن پوست این محصول بی نظیر کمی سخت و زمان بر است شرکت های تولیدی برای صرفه جویی در زمان و سرعت عمل در پوست گرفتن و شکستن پوست ضخیم گردو تدبیری اندیشیده و این دستگاه با ارزش را تولید کردند و در اختیار باغداران و خشکبار فروشی های محترم قرار می دهند و این  دستگاه مغزی بسیار با کیفیت بدون خورد شدن و شکستن در اختیار دوست داران این محصول قرار میدهد. 

برای خرید دستگاه مغز کن گردو با کیفیت میتوان از طریقه اینترنت و فضای مجازی اقدام کرد و همینطور به صورت حضوری میتوان این دستگاه ها را از بازار تهیه کرد و به کسب و کار خود سرعت بیشتری بخشید این دستگاه با فناوری بسیار عالی خود کار بسیاری از افراد را چه در منزل چه در شرکت و…. راحت نموده است اسیایش خاطر شما مشتریان خوشنودی ماست. 

با ما تماس بگیرید و کالای خود را تحویل بگیرید سرعت و کیفیت عالی تعهد کاری ما می باشد 

معرفی انواع دستگاه مغز کن گردو مرغوب

معرفی انواع دستگاه مغز کن گردو مرغوب

ما دستگاه های تمام اتومات و نیمه اتومات صنعتی و خانگی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم تا بهترین مغز گردو بدون خورد شدن اسیب دیدن را بدست بیاورید با خرید مغز کن گردو در زمان و حفظ سلامتی خود کوشا باشید. لازم به ذکر است که این دستگاها دارای گارانتی هستند.  

همینطور دستگاه های دستی برای مصارف خانگی در انواع متنوع در بازار و سایت های اینترنتی و مجازی برای فروش وجود دارد که  شما میتوانید به راحتی خرید و درب منزل تحویل بگیرید. 

دستگاه گردو شکن چند کاره پسته شکن و فندق شکن هم وجود دارد که بسیار بصرفه میباشد  با یک انتخاب سه کار را انجام میدهید. حدود 30درصد از گردوی کشور از تویسرکان که در همدات واقع است برداشت می شود. این دستگاه مغز کن گردو سرعت بیشتر و رونق بهتری به کسب و کار مردم زحمتکش این منطقه داده است. همانطور که میدانید پس از برداشت گردو نباید بیشتر از 8ساعت گردو با پوست بماند زیرا موجب سیاه شدن مغز گردو می شود و میتوان با استفاده از دستگاه گردو پوست کن سرعت عمل خیلی بیشتری به پوست گرفتن این محصول بینظیر داد. بعد از انجام این کار سپس گردو را دو روز در محل مناسبی قرار می دهند و شروع به مغز گیری می کنند و سپس عملیات خشک کردن این محصول که مرحله ضروری است اغاز می شود که سبب:

    • وزن گیری مغز گردو
    • جلو گیری از کپک زدن و سیاه شده مغز گردو

    سفید شدن کامل مغز گردو می شود رطوبت گردو بعد از خشک کردن آن به حدود 7 الی 8 درصد می رسد

     

    بازار فروش دستگاه مغز کن گردو

    بازار فروش این دستگاه های خانگی و صنعتی در تهران و نمایندگی در سراسر کشور می باشد و همینطور میتوانید به صورت اینترنتی با کمترین قیمت و بهترین قیمت این دستگاه را از سایت ما تهیه نمایید ما میتوانیم این دستگاه را در کمترین زمان ممکن با گارانتی به شما مشتریان محترم تحویل بدهیم. همانطور که میدانید بازارها رقابتی بوده و ما این محصول را با بصرفه ترین قیمت در اختیار شما می گذاریم کافیست با ما تماس بگیرید تا از قیمت و کیفیت محصول اطمینان حاصل بفرمایید. 

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

    تماس با ما