مرکز فروش گردو پوست کن با ضمانت

گردو پوست کن دستگاهی می باشد که کار باغداران را برای کندن پوست گردو بسیار راحت نموده است به طوری که در کمترین زمان ممکن بدون سیاه شدن دست ها و مغز گردو می توانند حجم بالایی که از محصولات تولیدی خود را پوست گیری کنند. کارخانجات سازنده در مرکز فروش خود گردو پوست کن را با ضمانت تحویل مصرف کننده می دهند تا مشتریان با اعتماد بیشتر و خیال راحت تری به تهیه این محصول اقدام کنند.

مرکز فروش گردو پوست کن با ضمانت

انواع گردو پوست کن مرغوب در بازار

انواع گردو پوست کن مرغوب در بازاراز آنجایی که کندن پوست گردو موجب سیاه شدن دستان، سیاه شدن پوست چوبی گردو و تغییر رنگ مغز گردو می شود و کاری به شدت زمان بر می باشد.

به همین جهت بسیاری از باغداران گردو برای راحتی کار خود و صرفه جویی در هزینه های مختلف به استفاده از انواع دستگاه پوست کن گردو می پردازند. بدین ترتیب حجم پوست گیری گردوها در هر ساعت برایشان بسیار بالا رفته و به سود قابل ملاحظه ای دست می یابند.

بنابراین امروزه کارخانه های سازنده به تولید انواع گردو پوست کن مرغوب می پردازند و آن را با ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی در بازار توزیع می نمایند. تولید گردو پوست کن معمولا به صورت تسمه ای و گیربکسی انجام می شود و جنس این دستگاه ها از استیل می باشد.

استفاده از این دستگاه ها راندمان کار را به شدت بالا می برند و معمولا طرز کار آنها بدین صورت است که با چرخش حول محور استوانه ای مانندی به کندن و رنده کردن پوست های گردو می پردازند.
دیواره های داخلی این دستگاه ها از برس های سیمی تشکیل شده است که با حرکت تند دستگاه باعث کندن پوست سبز گردو می گردد و به طور کامل پوست روی این گردو ها تراشیده می شود و گردوی پوست کنده را تحویل می دهد.

برخی از دستگاه های پوست کن دارای سیستمی می باشد که بعد از پوست گیری به شست و شوی گردو پوست گرفته شده می پردازد تا گردو تمیز شده و برای شکستن یا فروش آماده گردد.
 همچنین برخی از مدل های دستگاه پوست کن گردو نیز به گونه ای ساخته شده است که علاوه بر پوست گیری به مغز کردن گردو نیز می پردازند.

بنابراین می توان گفت برخی از انواع پوست کن گردو شامل موارد زیر می باشد:

  • پوست کن گردو خانگی 
  • پوست گن گردو نیمه صنعتی 
  • پوست کن گردو تمام اتوماتیک و صنعتی 

تولید کننده دستگاه گردو پوست کن در کشور

تولیدکنندگان دستگاه گردو پوست کن در کشور انواع مختلفی از این محصول را در ابعاد و سایزهای مختلف تولید کرده و با قابلیت های گوناگون به توزیع آن می پردازند.

معمولا دستگاه پوست کن دارای کاربردهای مختلفی هستند که بیشترین و مهمترین کاربرد آن ها جداسازی پوست سبز ا گردو می باشد.

از آنجایی که جداسازی کردن پوست سبز گردو و خشک نمودن گردو ها بعد از برداشت دارای اهمیت زیادی می باشد به همین جهت استفاده از این دستگاه ها در بین باغداران بسیار رواج یافته است.
چرا که اگر این کار انجام نشود به دلیل این که در پوست گردو ماده ای به نام تانن وجود دارد که به هنگام تماس با اکسیژن هوا اکسید خواهد شد و با روی دادن این اتفاق پوست گردو به سرعت سیاه شده و موجب تغییر رنگ مغز گردو طعم آن نیز می شود.

به همین دلیل دستگاه های پوست کن امروزه مشکلات این چنینی را بر طرف نموده اند و باعث شده اند تا گردو تولیدی باغداران با بهترین کیفیت به بازار وارد شوند.

بهتر است خریداران به هنگام تهیه این محصول به نکات مختلفی توجه نمایند تا بعد از استفاده این محصول از عملکرد و کیفیت آن رضایت داشته باشند.

این نکات به شرح زیر هستند:

  • توجه به ظرفیت دستگاه متناسب با میزان و حجم تولیدات گردوی خود
  • توجه به میزان سرعت دستگاه به هنگام پوست گیری گردو
  • توجه به تامین برق مصرفی دستگاه و نوع تک فاز و سه فاز آن
  • توجه به جنس موتور و آلیاژ دستگاه 

بهترین برند گردو پوست کن در بازار

بهترین برند گردو پوست کن در بازاردر قدیم زمان زیادی صرف پوست گیری گردوها می شد و با پیشرفت علم و مهارت متخصصان داخلی دستگاه های گردو پوست کن با کیفیت بالایی تولید گردید. 

معمولا استفاده از دستگاه های پوست کن مزایای زیادی را برای مشتریان به همراه دارد و به همین جهت بسیاری از مشتریان خواهان بهترین برند گردو پوست کن در بازار هستند.
از جمله مزایای به کارگیری این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در زمان اندک، حجم بالایی از پوست گردو را
    جدا می کند.
  • به مغز گردو آسیب نمی رساند.
  • پوست ها را نیز له نمی کند.
  • برای شرکت های تولیدی هزینه کمتری در بر می
    گیرند.
  • از قیمت ارزان تری نسبت به نیروی انسانی برخوردار است.
  • دارای دقت بالای هستند.
  • مغز گردو را تمیز در اختیار شما قرار می دهند.

برای این که دستگاه های گردو پوست کن عمر بالایی داشته باشد بهتر است از آن به درستی نگهداری شود. باید موتور دستگاه در تماس با آب قرار نگیرد چرا که آب موجب سوختن موتور و از کار افتادن دستگاه می شود.

همچنین بعد از استفاده از دستگاه برای رعایت مسائل بهداشتی و کارایی بالاتر دستگاه باید به تمیز نمودن پره های پوست گیری، لوله خروج پوست و ضایعات پوست گردو پرداخت. به هیچ وجه به دستگاه ضربه وارد نکنید و بعد از استفاده در جای مناسب آن را نگهداری نماید.

گردو پوست کن اصل در بازار

خرید دستگاه گردو پوست کن اصل در بازار توسط بسیاری از مشتریان از جمله باغداران، کارخانه های تولید آجیل و خشکبار، مغازه های فروش انواع خشکبار و … به طور گسترده ای انجام می گیرد و هدف اصلی خرید این محصول سهولت در جداسازی و کندن پوست سبز گردو می باشد.

می توان گفت دستگاه گردو پوست کن اصل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و موتور پر قدرتی داشته و دارای ظرفیت های مختلفی است. جنس رویی دستگاه گردو پوست کن اصل از آلیاژهای همچون استیل ضد زنگ ساخته شده است و به همین جهت در مقابل هر گونه خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد. 

دستگاه های پوست کن گردو اصل همچنین از مدل های بسیار متنوعی برخوردار هستند و دارای رنگ بندی های بسیار زیبا و متنوعی می باشند که بر اصالت آن ها افزوده است.

مشتریان می توانند برای اطلاع و آگاهی بیشتر در مورد این دستگاه ها به اینترنت مراجعه نمایند و با انجام تحقیقات لازم به تهیه این محصول اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما