خرید دستگاه گردو پوست کن درجه یک

دستگاه گردو پوست کن یکی از ابزار آلات و دستگاه های بسیار پرکاربرد و مورد نیاز باغداران بوده که امروزه بازار خرید و فروش این وسایل رونقی بیش از پیش گرفته است.

امکان خرید عمده ی این وسایل در کنار لوازم جانبی، شرایط نصب و توضیحات در خصوص نحوه ی استفاده برای عموم از سراسر ایران فراهم گردیده است.

امروزه خرید دستگاه گردو پوست کن به راحتی امکان پذیر می باشد، خریداران می توانند با هر ابعاد و قابلیتی که از دستگاه انتظار می رود سفارش خود را ثبت نموده، و در کمترین زمان ممکن محصول را دریافت نمایند.

خرید دستگاه گردو پوست کن درجه یک

معروف ترین برند های دستگاه گردو پوست کن

معروف ترین برند های دستگاه گردو پوست کندستگاه گردو پوست کن که یکی از ملزومات برای جدا سازی پوست گردو می باشد، بسیار متنوع بوده و در اندازه مختلف و شیوه های کاربردی متفاوت دستی و صنعتی توسط برندهای مختلف تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

این دستگاه ها هریک بسته به نوع وسایل و قطعات، برند تولید کننده، سایز و شرایط تولید، قیمت های متفاوتی را دارا می باشند.

معروف ترین برند دستگاه گردو پوست کن که در حال حاضر تولید کننده در ایران بوده و در تلاش برای ارائه ی بهترین خدمات به مردم، از جمله باغداران می باشد، فاکتورهایی را در روند تولید و ساخت ابزارآلات و دستگاه های گردو پوست کن در نظر گرفته، که گواه آن، کیفیت محصولات و طول عمر بالای دستگاه ها می باشد.

از جمله ی این فاکتورها می توان به چند نمونه ی زیر اشاره کرد:

  • استفاده از به روزترین، مطمئن ترین و با کیفیت ترین قطعات اولیه در ساخت دستگاه
  • بهره گیری از روش های نوین و استفاده از نرم افزارهای مخصوص مونتاژ برای طراحی اولیه و تولید دستگاه
  • افزودن قابلیت های منحصر به فرد در دستگاه برای تسهیل در امر پوست گیری گردو که از این جمله می توان به این موارد اشاره نمود. 1- افزایش سرعت دستگاه برای تسریع در عمل پوست گیری. 2- جدا سازی پوست سبز در یک مرحله و جدا سازی پوست قهوه ای و ضخیم تر گردو در مرحله ی بعدی. 3- محل مخصوص برای جمع آوری تفاله های سبز گردو و…
  • ابعاد و وزن های مختلف و متنوع دستگاه ها؛ ساخت و طراحی دستگاه ها در سایزهای مختلف سبب می شود تا هر کاربر متناسب با فضای در نظر گرفته شده بتواند دستگاه مخصوص به خود را تهیه نماید و موارد بسیار دیگر

برند معتبر و معروف تولید کننده ی دستگاه های گردو پوست کن، را تنها با نشان اعتبار و اعتماد مشتریان می توان شناخت. سابقه ی فروش، اطلاعات کامل در خصوص فعالیت و زمینه های کاری، لیست قیمت محصولات با توجه به ویژگی های محصول، شرایط نصب و خدمات پس از فروش که همگی از ویژگی های یک برند مورد اطمینان هستند.

انواع دستگاه گردو پوست کن

انواع دستگاه گردو پوست کن تولید شده در ایران که هم اکنون نیز برای خرید و فروش در اختیار خریداران و باغداران قرار گرفته است را می توان به دو نوع دستگاه گیربکسی و دستگاه ایستاده دسته بندی کرد.

قاعدتا با توجه به نوع طراحی متفاوت روش استفاده از هریک از این دو دستگاه با یکدیگر متفاوت می باشد. صنعتگران و تولیدکنندگان در تلاش بوده تا با افزودن قابلیت های خاص و منحصربفرد برای هریک از این دو نوع دستگاه نیازهای تمامی کاربران خود از جمله باغداران عزیز را رفع نموده و گامی در جهت تسریع پوست گیری و تسهیل کار جدا سازی پوست گردو بردارند.

هر دو نوع تولید شده از این دستگاه ها دارای بهترین کیفیت، بوده و مورد قبول تمامی استفاده کنندگان خود بوده اند.

این دستگاه ها باعث هیچ گونه شکستگی، و خورد شدن گردوها در حین پوست گیری نشده، و با قدرت و سرعت کاملا متوازن و استاندارد عملیات پوست گیری را انجام می دهند. در نتیجه تغییری در طعم گردو از جمله تلخ شدن ایجاد نمی گردد.

چگونگی استفاده از دستگاه گردو پوست کن

چگونگی استفاده از دستگاه گردو پوست کنتولید کننده ی دستگاه های گردو پوست کن تنها به طراحی و ساخت این دستگاه ها بسنده نکرده و برای ارائه ی هرچه بهتر خدمات به مردم عزیز، به هنگام خرید شرایط و چگونگی استفاده از دستگاه را نیز در اختیار خریداران قرار داده است.

قابل ذکر است که از آنجایی که دستگاه گردو پوست کن دارای انواع مختلفی می باشد طراحی و نحوه ی استفاده از آن ها متفاوت بوده و هریک روند مخصوص به خود را در عملیات پوست گیری دارند.

در اینجا به اختصار به چند نمونه از مراحل و چگونگی استفاده از این دستگاه ها اشاره می کنیم:

  • ابتدا عملیات شستشوی گردو با طراحی هایی که انجام گرفته صورت می پذیرد.
  • همزمان با شستشوی گردو عملیات جدا سازی پوست سبز گردو از قسمت قهوه ای رنگ گردو که بسیار ضخیم می باشد انجام می شود
  • پوسته ی سبز گردو بعنوان تفاله دور ریخته شده و مرحله بعد عملیات ضربه زدن به گردو برای جدا سازی پوست قهوه ای رنگ از آن می باشد.
  • در این مرحله پوست قهوه ای رنگ با ضربه های هماهنگ و با شدت استاندارد از گردو جدا شده بدون اینکه گردو دچار خورد شدگی گردد.

لازم به ذکر است که این عملیات با توجه به نوع ساخت دستگاه ممکن تغییراتی داشته باشد اما کلیت دستگاه های گردو پوست کن یکسان بوده و این خلاصه ایست از عملیات تسهیل جداسازی پوست گردو.

راهنمای خرید دستگاه گردو پوست کن در کشور

هر محصول، ابزار، دستگاه و وسیله ای که تولید می شود، دارای دفترچه راهنما، کاتالوگ و توضیحاتی مختص نحوه ی استفاده و مراحل به کارگیری از آن می باشد.

دستگاه های گردو پوست کن نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای راهنمای خرید و استفاده می باشند.

خریداران به هنگام خرید باید عواملی را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید نمایند. از این جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • قبل از هر اقدامی توجه به برند تولیدکننده ی محصول از نکات قابل توجه می باشد. چرا که برند معتبر نماد کیفیت محصول نیز می باشد.
  • مرحله دوم اطلاعات در خصوص ویژگی ها و قابلیت های دستگاه می باشد که این خصوصیات عبارتند از: 1- میزان مقاومت دستگاه در برابر آسیب و ضربات احتمالی 2- سرعت دستگاه در حین پوست گیری 3- ظرفیت مخزن دستگاه  4- کیفیت و میزان کارایی دستگاه در انتهای پوست گیری 5- ضمانت نامه ی تولیدکننده در خصوص طول عمر دستگاه 6- تایید دستگاه بعنوان ابزارآلات استاندارد کشاورزی و موارد بسیاری دیگر که آگاهی از هریک برای اطمینان خاطر مشتری لازم و ضروری است
  • شرایط استفاده از دستگاه
  • ابعاد و وزن دستگاه که قاعدتا باید متناسب با فضای در نظر گرفته شده باشد
  • لیست قیمت دستگاه و…

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما