بازار فروش دستگاه پوست کن گردو در تهران

امروزه گردو به عنوان یکی از مواد غذایی مکمل در کنار هر وعده غذایی با توجه به فواید زیاد خود مصرف فراوان داشته و به عنوان یکی از آجیل های محبوب، در میان ایرانیان جایگاه ویژه دارد. با توجه به شرایط اقلیمی مناسب تولید این محصول کشاورزی پرمصرف در کشور، استفاده از ماشین آلات مدرن جهت تولید محصول با کیفیت به خصوص دستگاه پوست کن گردو الزامی به نظر می رسد.

بازار فروش دستگاه پوست کن گردو در تهران

راهنمای خرید دستگاه پوست کن گردو در بازار

راهنمای خرید دستگاه پوست کن گردو در بازار

در گذشته جهت جدا سازی پوست سبز و تازه گردو از راه های سنتی استفاده می گردید که در این روش ضایعات محصول نهایی بالا بود و در بسیاری از گردوها پوست گردو کاملا پاکسازی نمی شد. جهت این کار گردوها تا ترک خوردن پوست سبز بر شاخه درختان باقی می ماند و پس از آن که پوست اضافی قابل جدا شدن بود از درختان برداشت می شد.

فرآیند پوست کندن گردو با روش سنتی بسیاز زمان بر بوده و مستلزم صرف وقت زیادی برای جدا کردن پوست از گردو بود، ضمن آن که برداشت دیر هنگام محصول باعث پوسیدن مغز خوراکی میوه و سیاهی پوست دست می شد؛ که از دغدغه های بزرگ برای باغداران بود. علاوه بر بسیار وقت گیر بودن، این کار با هزینه انسانی بالا صورت می گرفت.

امروزه با پیشرفت صنایع و اختراعات متنوع در تولید دستگاه های صنعتی جهت کاهش هزینه ها، کاهش زمان انجام کار و بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی به خصوص در زمینه محصولات کشاورزی و تولید گردو، ساخت پوست کن گردو در کشورهای زیادی از جمله کشورمان ایران رونق یافته است.

این دستگاه در زمان بسیار کم حجم زیاد گردو را از پوست سبز جدا سازی نموده و از اتلاف وقت جلو گیری کرده و باعث کاهش ضایعات در حین جدا سازی پوست می گردد. کاربرد اصلی این دستگاه تمیز کردن و لایه برداری از گردو می باشد.

انواع زیادی پوست کن گردو تولید و جهت سهولت در انجام کار در تمام دنیا عرضه گردیده است. داشتن یک دستگاه پوست کن گردو برای باغداران و تولید کنندگان در حجم بالا یا حتی در سطح کم تولیدی جهت کاهش هزینه و زمان تولید محصول نهایی خوب و با کیفیت ضروری است.

انواع مدل های پوست کن گردو در تهران

جهت خرید پوست کن گردو، که حال حاضر در کشور تولید و عرضه می گردد در تهران به عنوان پایتخت کشور و بزرگترین شهر صنعتی و کلان شهر کشور همچنین مجاورت با شهرستان دماوند که به عنوان یکی از قطب های تولید گردو کشور محسوب می گردد بسیار آسان در فروشگاه های محصولات کشاورزی در دسترس مصرف گنندگان قرار گرفته است.

انواع پوست کن گردو با ظرفیت ها و رنگبندی گوناگون و در سایزهای مختلف  جهت جداسازی پوست سبز و تازه گردو موجود می باشد؛ که در هنگام خرید می بایست به میزان محصول برداشت شده، زمان لازم جهت جدا سازی پوست، قیمت پوست کن گردو و مدت زمانی که جهت عرضه محصول نهایی به بازار نیاز است توجه داشت.

در حال حاضر دستگاه پوست کن گردو با ظرفیت های متفاوت و با قیمت های گوناگون در بازار موجود می باشد. ظرفیت دستگاه های جدا ساز پوست گردو از ۱۵۰ کیلوگرم در ساعت تا حدود یک تن در ساعت تولید گردیده که با توجه به فاکتورهای ذکر شده در بالا به کار گیری می شود. از مزیت های دستگاه پوست کن گردو، خرابی این دستگاه بسیار پایین است و حمل و نقل آسانی دارد؛ استفاده و نگهداری این دستگاه ها نیاز به جای زیادی نداشته و با کمترین هزینه بالاترین راندمان را دارد.

بادر نظر داشتن موارد فوق، قیمت دستگاه پوست کن گردو متفاوت بوده و با توجه به میزان مصرف و هزینه در نظر گرفته شده، می توان دستگاه پوست کن گردو مناسب را خریداری نمود.

خرید مستقیم پوست کن گردو با قیمت ارزان

خرید مستقیم پوست کن گردو با قیمت ارزان۰

خرید پوست کن گردو که از دستگاه های کاربردی و تسریع کننده در تولید گردو با کیفیت بالا و مناسب انوع مصارف باشد، در حال حاضر در شهرهای تولید محصول گردو تازه و در فروشگاه های ادوات کشاورزی و از طریق نمایندگی های سازنده دستگاه پوست کن گردو در دسترس مصرف کنندگان می باشد.

با توجه به واردات دستگاه پوست کن گردو در سال های گذشته، امروزه تولید کنندگان داخلی دستگاه پوست کن گردو را مشابه نمونه های خارجی، با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش با قیمت نازل تر تولید نموده اند. دستگاه های تولید داخلی با کارآیی مناسب و قیمت ارزان در مقایسه با نمونه های خارجی با عرضه مستقیم دستگاه پوست کن گردو از کارخانه در کشور و توزیع در شهرهایی که حجم بالایی از گردو را تولید می نمایند بسیار مقرون به صرفه بوده و به آسانی قابل تهیه است.

سازنده بهترین پوست کن گردو در ایران

دستگاه پوست کن گردو در ایران با دو نوع خاک اره ای و آبی ساخته می شود و طول عمر بالایی دارد. در انوع پوست کن گردو رعایت این نکته که در هنگام پوست کندن گردو به پوست گردو صدمه ای وارد نشود از اهمیت بالایی جهت کاهش ضایعات برخوردار می باشدو این نکته در تولید دستگاه پوست کن گردو در نظر گرفته شده است. استقبال کمتری از پوست کن خاک اره ای با توجه به هزینه بالای فرآیند پوست کنی در مقایسه با نوع آبی پوست کن گردو شده است.

در هر دو نوع محصول تازه میوه گردو با پوست سبز آن در دستگاه قرار گرفته، با کمک خاک اره یا آب و تیغه های فولادی دستگاه پوست کن گردو، عمل جدا سازی پوست انجام می گیرد. پوست های جدا شده پس از چند دقیقه، از خروجی پوست اضافی به بیرون هدایت شده و پس از جداسازی پوست تمام گردو ها، تنها محصول نهایی در دستگاه باقی می ماند

پوست کن گردو را خاموش کرده و گردو بدون پوست و مرغوب، بدون شکستگی از دستگاه پوست کن گردو خارج می شود در ضمن کار با پوست کن گردو بسیار راحت می باشد و علاوه بر کارایی بالا و هزینه نگهداری کمی با صرف کمترین هزینه انسانی این فرآیند انجام می پذیرد.

جهت نتیجه گیری از مباحث مطروحه ذکر نکاتی چند جهت استفاده از دستگاه پوست کن گردو ضروری به نظر می رسد؛ برای صرفه جویی در وقت و هزینه ها با توجه به تولید، با کیفیت بالای محصول نهایی دارای اهمیت می باشد.

جهت حمایت از تولیدات داخلی از دستگاه پوست کن گردو تولید ایران استفاده کنیم، چرا که به غیر از گردو پوست بادام را هم جدا سازی می کند. همچنین ضایعات حین جداسازی را نداشته و پوست گردو و بادام را کاملا لایه برداری کرده و محصول نهایی یکسان و ارزنده ای را تولید می نماید.

خدمات پس از فروش خوب این دستگاه ها در کنار قیمت ارزان و مناسب از دیگر مزیت های خرید و استفاده از دستگاه پوست کن گردو داخلی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما