لیست قیمت پوست کن گردو سبز در بازار

پوست کن گردو سبز یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد در بازار شناخته شده است که با وجود این دستگاه کار پوست کندن بسیار آسان شده است. این دستگاه نقش به سزایی در افزایش راندمان برداشت و فراوری محصول گردو ایفا می کند.

در بازار قیمت متفاوتی دارد این دستگاه. خوب است بدانید که اندازه ی دستگاه ها متفاوت هست دستگاه های کوچکی هستند که برای مصارف خانگی می توان از آن استفاده نمود و دستگاه هایی هستند که برای مصارف صنعتی می توان از آن استفاده کرد.

لیست قیمت پوست کن گردو سبز در بازار

بهترین برند پوست کن گردو در کشور

برای این که وارد عرصه تجارت این محصول شوید در سطح کشور، باید حتما بهترین برند ها را بشناسید، که پوست کن گردو با چه برندی موجود هست و قیمت گردو پوست کن خیلی مهم هست چون یک تاجر، یک موردی که باعث می شود از شما خرید کند، قیمت مناسب شماست. 

در زمان های خیلی دور، وقت و زمان خیلی زیادی برای پوست گرفتن گردو سبز استفاده می شد، که با علم و پیشرفت بشر و مهندسان داخلی، دستگاهی برای پوست کندن گردو تولید شده است، که کار را خیلی راحت کرده  است که در زمان کوتاه به نتیجه مطلوب مان می رسیم.

بخصوص برای کارگاه ها و تولیدی ها، خیلی خوب شده است و به روند کار سرعت بیشتری داده است. مارک گردو پوست کن، بسته به کیفیت آن، با قیمت های مختلفی در بازار موجود است و عرضه و تقاضای بالایی دارد، که ما می توانیم این مورد را در نظر بگیریم تا بهتر بتوانیم در این حوزه رشد داشته باشیم.

تولید گردو پوست کن، باعث شده در مدت زمان خیلی کم، حجم بالایی از گردو سبز پوست شود و به راحتی مورد استفاده قرار گیرد.

تولید کننده انواع پوست کن گردو

تولید کننده انواع پوست کن گردوبرای اولین بار که تولید کننده گان قصد ساخت انواع پوست کن گردو را داشتند، تولید کننده های داخلی فکر نمی کردند که این دستگاه، قدرت صادرات هم داشته باشد و روزی بتوان، این دستگاه را به صورت عمده، به کشور های دیگر صادرات کنند.

با استفاده از تولید کننده های توانایی که داریم، توانستیم سهم بالایی را در این عرصه داشته باشیم که خود مورد تحصین است. دستگاه پوست کن گردو به خاطر راندمان و کارایی بالایی که دارد و از نظر اقتصادی بسیار باصرفه بوده و کشاورزان هم می توانند درآمد بالایی با استفاده از این دستگاه کاربردی داشته باشند.

این را هم در نظر بگیرید، که کار با پوست کن گردو خیلی آسان هست و اصلا پیچیدگی بالایی ندارد، فقط کافیست تا گردو ها را در مقدار مورد نظر، درون محفظه دستگاه بریزید بر حسب اندازه ای که گنجایش دارد تا شروع به پوست کندن کند، تا زمانی که پوست سبز جدا شود و کامل سفید شود.

این دستگاه کاربردی، نقش خیلی بالایی در افزایش راندمان برداشت و فرآوری محصول گردو دارد، که این یه شرایط فوق العاده عالی هست.

ساخت پوست کن گردو سبز درجه یک

وقتی شما می خواهید، ساخت پوست کن گردو سبز و درجه یک را انجام دهید، باید حتما از مواد درجه یک استفاده کنید تا به آن کیفیت مورد نظر دست پیدا کنید. دستگاه پوست کن گردو با قیمت فروش خیلی مناسب، نسبت به قیمت بازار و با قیمت درب کارخانه از تولیدی و کارگاه به تمام نقاط کشور ارسال می گردد.

قیمت دستگاه پوست گیر گردو با قیمت به روز، در انواع مختلف و عمده به فروش می رسد. این دستگاه ساخته شده از آهن مرغوب و باکیفیت هست و پتانسیل این را دارد که ۴۰۰ کیلو گردو با پوست سبز تازه را در یک ساعت و با برق تک فاز خانگی پوست کرده و تمیز در اختیار ما قرار دهد.

خرید دستگاه پوست گیر گردو با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت را می توانید از ما که در این زمینه فعال هستیم انجام دهید، که خیالتان از این بابت راحت باشد که بهترین کیفیت را برای مشتری های خود تهیه می نمایید.

جالب است این را بدانید که این دستگاه کنده شدن پوست گردو های کاغذی را نیز بدون شکسته شدن انجام می دهد، پس اگر  گردو پوست کاغذی دارید نگران این موضوع نباشید.

لیست قیمت پوست کن گردو سبز در تهران

جهت اطلاع از قیمت دقیق پوست کن گردو سبز در تهران، می توانید به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید. گردو محصولی در تیره ی خشکبارها است که خریداران بسیاری در داخل کشور دارد.
 گردو علاوه بر پوست سبز رویه، دارای پوست یا لایه ای بسیار محکم و مقاوم می باشد که شکستن آن کاری دشوار و پر دردسر است، با وجود دستگاه های مغز کن و پوست کن صنعتی علم شکستن پوست گردو تبدیل به کاری راحت و آسان شده است.

کسانی که در زمینه فروش مغز گردو مشغول به فعالیت هستند و یا باغداران می توانند با دستگاه اتوماتیک پوست کن، بدون خرابی و در کمترین زمان گردو را پوست کنده، شکسته و مغز شده و به بازار عرضه نمایند.

از جمله کاربرد های دستگاه پوست کن گردو سبز، می توان به افزایش سود دهی بالا در نتیجه کاهش وقت و هزینه اشاره کرد و همچنین افزایش سطح بهداشتی کار و حفاظت از پوست گردو.

دستگاه پوست کن گردو توانسته در بخش های تولیدی کشاورزان از نظر کمی و کیفی تاثیر بگذارد. این دستگاه قابلیت این را دارد که درمدت زمان خیلی کم پوست سبز را از بین برده و پوست گردو ها کاملا تمیز و شسته شود.

بزرگترین بازار عمده دستگاه پوست کن گردو سبز در تهران، بازار پهناور صنایع غذایی ایران است که خرید و فروش انواع دستگاه های صنعتی صنایع غذایی را در اختیار متقاضیان و تاجر های عمده فروش قرار گرفته است و در استان های بزرگ مثل مشهد، اصفهان، همدان، شیراز، تبریز و تهران در حال فعالیت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما